Czy dieta z Fabryki Siły działa ?

 Czy dieta z Fabryki Siły działa ? 

Od mojego ostatniego wpisu o Fabryce Siły zaczęłyście mnie pytać czy ta dieta działa. Wpis dla przypomnienia możecie zobaczyć tutaj. Ja osobiście dzięki nim schudłam i nauczyłam się zdrowo odżywiać. Co ciekawe moja mama również się skusiła i schudła 5 kg 

Oczywiście na ich stronie znajdziemy osoby, które schudły. Mają dość dużą galerię ludzi, którym udało się schudnąć. Ja akurat w to wierze bo mnie też udało się osiągnąć efekty na ich diecie. 
Większość z nas jednak autoreklamę uważa za nie do końca wiarygodną. Dlatego postanowiłam poszukać w sieci opinii innych ludzi na temat ich diety

Bardzo fajnie i moim zdaniem obiektywnie opisuje wrażenia z ich diety Wojtek z bloga zrzucbrzuch.com 

Jak to wyglądało u niego i jakie wypracował efekty możecie przeczytać tutaj. A poniżej zdjęcie : 


W sumie wszystko fajnie punktuje na blogu, wskazuje plusy i minusy diety i co najważniejsze podkreśla, że trzeba trenować, żeby mieć takie efekty. Prawda jest taka, że aktywność to podstawa przy odchudzaniu. Nie wierzcie w jakieś diety cud w stylu "leż przed tv i chudnij " :) 

Możecie też znaleźć u niego na kanale bardzo fajny przewodnik po panelu diety Fabryki Siły. Poniżej wrzucę Wam ten filmik : 


Kolejna sprawa to ankieta przed dietą. Dużo ludzi niestety wypełnia ją bez zastanowienia, a później dziwią się , że dieta jest niedopasowana. Poniżej macie fajny przewodnik na co zwrócić uwagę wypełniając ankietę z diety Fabryki Siły :


Moja koleżanka kiedyś powiedziała. Nie chce tej "diety bo to dla facetów na siłownię". Postanowiłam poszukać też opinii kobiet o diecie z Fabryki Siły. 

Trafiłam na bloga pokonajnadwage.com 


To są efekty 3 miesięcznej pracy. Trening w domu + plan dietetyczny. Moim zdaniem bardzo motywujące :) Oczywiście efekty w dużym stopniu są zindywidualizowane. Wpływa na to dużo czynników ale jeśli będziemy przestrzegać diety to prędzej czy później na pewno się pojawią. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało. 








Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz