Najlepsza dieta online - Fabryka Siły

Najlepsza dieta online - Fabryka Siły 

W swojej przygodzie z dietą i treningami wiele razy próbowałam schudnąć, polepszyć swoje wyniki sportowe czy też wydolność. Początkowo próbowałam na własną rękę. Podstawowe rzeczy w stylu, odstawienie słodyczy , słonych przekąsek itp. Oczywiście taka zmiana nawyków zawsze spowoduje poprawę zdrowia i utratę kilogramów jednak w późniejszym etapie może okazać się, że to nie wystarcza. Szczególnie jeśli zostało nam do zrzucenia te ostatnie 3-4 kilogramy potrzebne do odsłonięcia mięśni brzucha. Prawda jest taka, że jeżeli ktoś ma dużą nadwagę i nie stosuje żadnej aktywności to kilka zmian spowoduje, że zacznie chudnąć. Trudniej jest wtedy gdy jesteśmy już bardziej zaawansowani i zależy nam na konkretnych efektach. 

Po wielu próbach postanowiłam skorzystać z pomocy kogoś z zewnątrz. Na blogu Pakernia przeczytałam jego opinię i efekty diety z Fabryki Siły.


Na początku pomyślałam, że to strona jakich wiele w necie ale napisałam do niego wiadomość i opisał mi jak wygląda dieta w kilku zdaniach. Okazało się, że najtańsza dieta na miesiąc kosztuje 39,99 zł. Pomyślałam "spróbuję w sumie żadne to pieniądze". Wykupiłam dietę na 3 miesiące.

Trochę się obawiałam bo na reklamach jest większość muskularnych panów i kojarzyło mi się to z taką dietą dla "pakerów". Ale okazało się, że mają indywidualne podejście do każdego i plany treningowo- dietetyczne również dostosowane dla kobiet.


Fabryka Siły - Plany treningowe i dietetyczne



 Więcej możecie przeczytać na jego blogu. Dodatkowo ja postaram się Wam przybliżyć jak wygląda ta dieta.

Fabryka Siły - moja opinia

Dieta jest ułożona bezpośrednio pod to co wypiszemy w ankiecie dlatego bardzo ważne jest by wypełnić ją sumiennie i podać prawdziwe pomiary i wagę. Należy również przesłać zdjęcia swojej sylwetki. Mogą być bez twarzy jeśli ktoś ma opory. Oczywiście nigdzie nie zostaną opublikowane. 



Określamy nasz typ sylwetki i podajemy dokładne pomiary. Pamiętajcie by nie oszukiwać. Jeśli macie jakieś pytanie to można śmiało pisać do ekspertów. Jeśli wypełnimy ankietę pozostaje czekać kilka dni na menu na najbliższe tygodnie, plan treningowy (jeśli też zamówiliśmy) i dietę z Fabryki Siły.

Czas oczekiwania to normalna rzecz ponieważ dietę ustala nam trener/dietetyk na podstawie pomiarów i danych, które daliśmy w ankiecie. Pamiętajcie w dzień zamówienia diety nie otrzymacie od razu menu. Z drugiej strony mamy dzięki temu pewność, że ktoś faktycznie ją dla nas układa, a nie robi tego automat w 15 min. 

Jeżeli już dostaniemy dietę to wszystko w naszych rękach :) 

Jak to mówią - "jedz i trenuj, a my zrobimy resztę" 

Dostęp do naszej diety będziecie mieć 24 h na dobę w portalu Fabryki Siły. Możemy również pobrać aplikację na telefon. Dzięki czemu możemy mieć naszą dietę zawsze pod ręką bez potrzeby drukowania niepotrzebnych kartek. Panel wygląda tak : 


Jest bardzo intuicyjny i raczej każdy bez problemu sobie z z nim poradzi. 

Jak przestrzegać diety z Fabryki Siły ? 

Przede wszystkim musimy stosować się do przepisów oraz godzin jedzenia posiłków. Ważne są również gramatury dlatego musimy ważyć składniki do naszych posiłków według wytycznych. Raz w tygodniu w zakładce pomiary aktualizujemy swoją wagę i wymiary. Na ich podstawie trenerzy zmieniają kaloryczność diety albo zostawiają bez zmian w zależności od efektów. Przy przestrzeganiu diety pierwsze efekty powinny pojawić się już po dwóch tygodniach. 

Pamiętajcie - godziny posiłków i gramatury to rzecz święta :) Bez ich przestrzegania efektów nie będzie. W pierwszych tygodniach musimy bardzo tego pilnować. Później gdy już osiągniemy wymarzone efekty można robić to bardziej na oko. Natomiast na początku musimy się nauczyć jak prawidłowo się odżywiać więc warto się do tego przyłożyć biorąc pod uwagę, że większość rzeczy mamy podane na tacy przez Fabrykę Siły :) 

Jak wyglądają posiłki na diecie ?

Posiłki nie dość, że są smaczne to również kolorowe i zróżnicowane. Nie ma mowy o jałowych daniach bez smaku. Zapomnij o kurczaku na parze z jałowym ryżem. Żeby nie być gołosłowną podaje Wam kilka zdjęć potraw. Są to zdjęcia robione przez zwykłych ludzi korzystających z diety jak również przeze mnie. Nie ma tutaj zdjęć ich strony robionych przez fotografów. Dzięki temu możecie zobaczyć bez ściemy, że dania faktycznie tak fajnie wyglądają. Kwestię smaku pozostawiam Wam :) Dla mnie większość to pyszotka. 

Omlety na słodkie i słone śniadania.




Obiady : 



Kolacje :




To tylko kilka zdjęć. Przepisów jest znacznie więcej. Każdego dnia możemy mieć inne posiłki więc zapomnijcie o jedzeniu kilka dni pod rząd tego samego. 

Na koniec jeszcze efekty moje i autora bloga Pakernia. 



Jeśli zastanawiasz się nad ich dietą to możesz mieć dodatkowe dni diety gratis wchodząc z tego linka.

Korzystaliście z tej diety ? Macie jakieś doświadczenia ?





Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz